piątek, 8 sierpnia 2014

156. Powrót do przeszłości

Melodia,
Którą mi grałeś.
Historie
Opowiedziane.
Byłam szczęśliwa,
Gdy stare czasy wróciły w snach.
Tak, byłam szczęśliwa.

Bawiłeś się,
Kiedy powinieneś
Przejąć nade mną opiekę;
Zbyt wcześnie.
Zbyt późno jednak,
By pomylić mnie
Z kolejnym bezsensem.
Tak, byłam szczęśliwa.

Nie chciałam dorastać.
Kwiaty wplecione we włosy;
Miałeś pokazać mi las,
Twój plac zabaw.
Ten właściwy,
Który ujrzy wkrótce
Jedyna twoja córka.
Chciałam zobaczyć,
Gdzie wyrośnie
Kolejne drzewo.
Tak, byłam szczęśliwa.

Łąka.
Pełna jest kwiatów najpiękniejszych.
Zbierasz bukiet,
Ten jedyny.
Choć zgubiłeś mnie gdzieś
W iglastym lesie,
Wybrałeś jeden cel.
Tak, jestem szczęśliwa.

Że o świcie,
Możesz nie być jeszcze w nastroju,
Spotkajmy się
Późnym wieczorem.
Tak, wtedy będę szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz