środa, 21 września 2016

596. Trubadur współcześnie

Trubadur
wierszokleta
głosiciel moich treści
permanentny.

W mieszkaniu porozwieszane
chwytliwe cytaty
z jego repertuaru
ułożone po kolei
zgodnie z rozkładem dnia.

I tak powstaje dramat
nasza historia
do niej lubię coś dopisać
by uwzględniono mnie przy autorstwie
by uwzględniono związek
pakt formalny
sakrament.

Często nucę
jakby to była piosenka
już samo w sobie nacechowuje mnie 
emocjonalnie
bo skoro śpiewam
to nie wstydzę się fałszu
lgnę się nawet do tańca
choć ruchy mam niezgrabne
wybieram pogo
bal solidarności
tam powiedziałeś mi po raz pierwszy
cytat jeszcze wtedy zaczerpnięty z poezji
mojej własnej
nie wiedziałeś
za znajomość dostałeś piątkę.

Ściany mają uszy
nagrywają dźwięk bez obrazu
ale nie odsłuchamy
zatrzymaliśmy się bowiem
na płytach winylowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz