niedziela, 21 września 2014

189. PUSTyniA

Czy tylko mnie
Boli już głowa?
Choć to właśnie myśl,
Myśl jest życiem.
Słowa dokładają pytań;
A odpowiedź
Jakby wciąż ta sama.

Pustynia,
Przestrzeń nieograniczona;
Swobodny przepływ
Suchych wód;
Pozbawionych brudu.
Zalewa mi uszy
Delikatna melodia;
Tak cicha,
Z wewnątrz gra;
Gra dla pustyni.

Pustynia,
Niczego mi nie trzeba.
Jestem mędrcem,
Co pytania chowa w piasek,
By usłyszał je
I zapamiętał.

Czekam na was,
Którzy głowicie się nad sensem.
Jaki dziś dzień?
Czy to wciąż ma znaczenie,
Kiedy kładzie się słońce?

Nie tęsknię,
Choć znać mieli moje imię.
Przejdę ostatni raz przez rzekę;
Nie tęsknię.

A może to ty
Jesteś pustelnikiem?
Zamykasz się
Na ten krótki wycinek?
Posiadasz wiedzę,
Lecz to wciąż,
Wciąż pustynia;
Ta pusta dla ciebie przestrzeń.

Jeśli szukasz,
Zmysły będą ci przewodnikiem.

Pustynia jest dla cierpliwych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz