sobota, 6 września 2014

180. Pożądane

Czy ty też,
Czy każde powitanie
Ogrzewa cię wewnętrznie?
Czy ten uśmiech,
Czy wyraża wszelkie emocje?
Wymalowany na twarzy,
Jak prąd
Przenika we mnie;
Ból przyjemny
Wymieszany z napięciem.

Czy tylko my?
Czy to między nami
Zrodziła się
Niecodzienna więź?
Wzrok twój
Zawiera każdą odpowiedź;
Przekaz,
Którego słowa
Nie są w stanie określić.

Wybrałam;
Podążam
Za pożądanym.
Póki nie spojrzysz obojętnie,
Póki słowa nie staną się
Marnym tłumaczeniem;

Póki nie potrafisz udawać,
Że jestem tylko wspomnieniem.
Póki nie wyznasz
Kim jestem dla ciebie.
Póki nie zmierzę,
Jak daleka droga do ciebie.
Póki sam
Nie zechcesz wybrać,
Znaleźć odpowiedzi.

A ja biegnę;
Podążam
Za pożądanym.
Ciągnie mnie,
Jak na sznurku;
Jakby już nigdy
Nie miało odpuścić.

Nie odpuści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz