czwartek, 19 czerwca 2014

121. Drogowskaz

Przypadek,
Czy zgodny plan?
Jak pogodzić
Dwie myśli?
Przywiązać się,
By za moment odejść...

Kto zaplanował mi życie?
Czuję,
Jakby przez pomyłkę
Wtrącił kogoś,
A ja,
Czerpię z tego wiele.
Wiem, kim jestem.
Co dalej?
Gdzieś w lesie
Każdy w inną stronę,
W inną ścieżkę.
Czekam na drogowskaz,
Obejdzie się
Bez złych decyzji.

Kim jesteś,
Że zrobiłeś tak wiele?
Nie pochodzisz stąd.
Zmieniasz,
Co niezmienne,
Widzisz coś,
Czego nie widzą inni.
Widzisz mnie,
Chociaż jestem niewidzialna.
Kim jesteś?

Kto zaplanował mi życie?
Czuję,
Jakby przez pomyłkę
Wtrącił kogoś,
A ja,
Czerpię z tego wiele.
Wiem, kim jestem.
Co dalej?
Gdzieś w lesie
Każdy w inną stronę,
W inną ścieżkę.
Czekam na drogowskaz,
Obejdzie się
Bez złych decyzji.

Drogowskaz
Bezbłędny.
Szanse
Zgodne z przeznaczeniem.
Ile jeszcze dni?
Zapadnę w sen.
Obudzę się,
Kiedy wróci
Co miało być.
Gdzie zaprowadzi ciebie?
Z dala ode mnie,
Lub blisko na tyle,
By wykluczyć pomyłkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz