piątek, 12 czerwca 2015

350. Czas zmian

Otwierają się drzwi do wolności.
Czy możliwe, bym już jutro obudziła się w lepszym świecie?
Prawda pnie się do szczytu.
Nieposkromiona świadomość właściwego celu.

Czas zmian.
Dojrzewa we mnie kolejny ułamek zrozumienia.
Jak wiele porzucić trzeba,
Jak wiele poświęcić,
Samemu pozostając bez korzyści.

Cel jest w zasięgu ręki.
Kwestia kilku chwil, by osiągnąć najważniejsze,
Nim minie darowana mi minuta życia.

Czas zmian.
Każdy dzień może zmienić we mnie wszystko.
Coraz więcej szczegółów, jak dotąd umykały mojej uwadze,
Teraz wysunięte na pierwszy plan.
Wydobywam nowe uczucia,
Szacunek i przebaczenie - czasem ponad miłość,
Bo dziś jeszcze znaczyć mogą więcej.

Otwierają się drzwi do wolności.
Czy możliwe, bym już jutro obudziła się w lepszym świecie?

Świat niezmienny jest.
To tylko ja rozumiem go coraz lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz