środa, 26 sierpnia 2015

378. Powołanie

Szczęśliwa jestem, bo dano mi wybór.
Odpowiedź nie nadejdzie, póki sama nie zdecyduję.
Wsłuchuję się w głos, nie chcę działać wbrew jego woli.
Mówi, że życie zależy tylko ode mnie.

Nadszedł czas, by podjąć się próby.
Komu poświęcę swoją duszę?
Kto czeka na moje przyjście?
Jak dotąd pewna; niespodziewanie zjawiła się wątpliwość.
Odwraca uwagę, wprowadza w najgłębszą refleksję.

Mówi, że szybko odnajdę swoje powołanie,
Że droga jest tylko jedna - muszę tylko ją wybrać.
Zgodnie z moim pragnieniem, nie zwiedzie mnie zniewolenie.
Podążę za prawdą, a moja historia we właściwym kierunku.

Nie brak mi odwagi, by zdecydować.
Na odpowiedź nie przyszło mi długo czekać.
Życie należy do mnie, wykreuję je najlepiej.

Gdy nie znajdę tego, czego jak dotąd szukałam, wybiorę inny sposób.
Inaczej spełnią się słowa wypowiedziane nade mną.
Pójdę w stronę wołającego mnie głosu.

Mówi, że szybko odnajdę swoje powołanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz