niedziela, 9 sierpnia 2015

371. Poznaj moją drugą część

Otwórz mnie na stronie tytułowej.
Na wstępie jestem wskazówką do całej treści.
W mocnej oprawie, na najcieńszym papierze,
Drobnym drukiem zapisane jest najważniejsze.

Zmuszam do refleksji.
Nie potrafię w pełni zmieścić się w schemacie.
Próbuję zdefiniować drogę, którą chcę podążać.
Może opiszesz mnie w zupełnie nowy sposób?

Nie mam wielu stron,
Lecz na tyle, by zająć ci niejedną chwilę.
Przyjrzyj się, jakim językiem piszę,
Ile już wiem, a ile wyzwań stawiam na przyszłe dni.
Między ambicją przeplata się głęboka wrażliwość.
Pod oprawą ukryte wzruszenie.

Poznaj moją drugą część,
Świat zbyt kruchy, by objawić go, wygłosić.
Wiedz, że tarcza służy tylko do obrony,
Więc do walki nie jestem zdolna.
Maska chroni prawdziwą twarz,
A oprawa całą treść.

W tłumie samotna,
Na półce leżę zakurzona.
Jestem na wyłączność, możesz stać się częścią mojej historii,
Nauczyć mnie walczyć, stać się żywą tarczą,
Odsłonić mi twarz, zetrzeć z niej resztki kurzu.

Otwórz mnie na stronie tytułowej.
Na wstępie jestem wskazówką do całej treści

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz