piątek, 31 lipca 2015

368. Jeden

Jest jeden, któremu powiedzieć mogę WSZYSTKO.
Jedna, którą ukochałam TU najmocniej.
Jest jeden, do którego GNIEW walczy z PRZEBACZENIEM.

Jest jedna WSPÓLNOTA, która nauczyła mnie życia.
Jeden DOM, z którego kiedyś wyfrunę w świat.
Jest jedna ZIEMIA, którą bronić będę do ostatniego tchu.
Jeden towarzysz, którego WIERNOŚĆ przewyższa wszelką ludzką więź.

Jest jeden STRÓŻ, który karmi mnie NADZIEJĄ.
Jest jeden gdzieś, który dopełni we mnie brakującą CZĘŚĆ.
Jest jedna DROGA, którą wyznaczył mi STWÓRCA.
Jedna SIOSTRA, jeden BRAT - a za nami droga zdarzeń wartych wspomnień.

Jeden jest SPOSÓB, by rozeznać się we właściwym znaczeniu.
Jedno SŁOWO, które jest w stanie zmienić wszystko.

Jedno ŻYCIE - nieskończenie wartościowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz